مرکز اطلاع رسانی آرخلو

Welcome to the Arekhloo Information Center | خوش گلدیز

مرکز اطلاع رسانی آرخلو

Welcome to the Arekhloo Information Center | خوش گلدیز

تصاویری از مقبره امامزاده شاه ابوطالب


برای مشاهده ادامه عکس ها اینجا کلیک کنید




مختصات این مکان بر روی نقشه

نظرات 5 + ارسال نظر
شاهین 1395/06/31 ساعت 12:37

با سلام. من به تازکی یبار دیگه رفتم شا ابو طالب و متاسفانه منظره بدی دیدم تخریب کردن اونجا راه بخاطر بازسازی ولی بنظر من همان قدمت و سادگی بنا بسیار جاب بود قبلا که قبرستان کنارش را صاف کردن که اونم جای تاسف فراوان داره اکه قرار بود اقدامی بشد چه بهتر که اطرافش چند اطاق اضافه بشد عالی بود اونجا مشکل اصلیش در حال حاضر نبود برق و روشنائئی هستش چه عکسهای خاطره انگیزی که از بنای قدیمی نداشتیم تابستون که وارد میشدی هوای داخلش خنک بود زمستون هواش گرم بود خلاصه اینکه یک آثار تقریبا تاریخی را نابود کردن شاه ابو طالب با چشم انداز قدیمی بسیار جالب و با وقار بود که متاسفانه دیگه تموم شد قبلا بعد از تخریب قبرستان مجاور اعتراض مردم بلند شده بود

حمداله بهمیاری 1394/04/20 ساعت 02:27

با سلام امامزاده شاه ابوطالب از جاهای بسیار با صفا دیدنی در فصل زمستان و ابتدای بهار است همه ساله در ایام نوروز و سیزده بدر بطور دسته جمعی از روستای بهمنیاری ( شهرستان گناوه ) به زیارت آن بزرگوار می رویم و چند شب را در دامان طبیعت و در جوار آن می گذرانیم

هبلا 1391/12/16 ساعت 21:32

امامزاده هم امام زادههای قدیم خوشم میاد که ژیگول پیگولش نکردن (((( یا شا بوطالب ))))

چرا دیگه. پس اینهه گل چیه گذاشتن روش

حاصل امیرپور 1391/11/28 ساعت 08:07

[ بدون نام ] 1391/11/28 ساعت 08:07

با سلام
ببخشید منظورم رو اشتباه گرفتین.... منظورم از دبیر الهیات آشنایی بود ...دوست قدیمی هستم
دوستی همنام شما در دانشگاه تربیت معلم تهران داشته ام ...... معرفی کنید لطفا

سلام. دوست هم نام من داشته اید یا آقای ایدر؟

اگه منظورتان من بود فکر نکنم در دانشگاه تربیت معلم کسی رو بشناسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد